dijous, 1 de maig del 2008

El Barça compra l’equip del Masquefa FC

Joan Laporta:
Ja hem comprat tot l'equip del Masquefa.
Al loro! tenim nou entrenador:
Josep Guardiola, el cantant.


Barcelonins, a Manchester s'ha vist un gran Barça, un Barça brillant, però que no ha tingut la sort de cara i les pilotes no han volgut entrar. Però no us deixeu enganyar per hipòcrites i entabanadors que es fan passar per ser del Barça perquè, si no, no els escoltaria ni els llegiria ningú. Em refereixo a aquests que ara volen el Mourinho. No, la solució la tinc jo i és de casa. Un català! Pep de nom. Guardiola, de cognom. Aquell que cantava 'Di papá' amb la seva filla.
Nosaltres tenim un estil de joc, el que ens ha fet grans, i els que vulguin altres entrenadors, amb uns altres models, és respectable. Però que sàpiguen que no vindran al Barça. Aquí només volem gent que canti. Que canti com un lloro. I com que la Núria Feliu està massa enfeinada, hem decidit portar un home que, a més de cantar, sap tocar la trompeta. Així ens estalviarem haver de pagar el Rudy Ventura perquè vingui a tocar la trompeta a l'estadi. I amb el que ens estalviem, comprarem els millors jugadors del món. I posarem en marxa un altre cercle virtuós.
Així que, al loro. Prou d'aquests que m'estan enredant alguns de vostès! No m'agrada que els enganyin! No caiguin en la trampa, ¡O sigui, al lloro! ¡Que no estem tan malament! Que quatre partits seguits sense fer cap gol li pot passar a qualsevol. Fins i tot al Masquefa F. C., encara que va guanyar l'equip que entrenava el Guardiola. Però això no tornarà a passar. Ja hem comprat tot l'equip del Masquefa.
No podem estar engegant-nos trets entre nosaltres, hem d'evitar fer el joc als que ens volen mal. Ens hem de deixar de collonades i estar pel que realment importa. Que l'equip soni bé. Que tots els jugadors cantin l'himne del Barça quan surten al camp.
Si algú té crítiques per la meva dedicació, s'equivoca, perquè li estic donant la vida al club. I ara, a més us posaré a la banqueta un home que sempre ha fet treure mocadors de les butxaques per eixugar les llàgrimes que fan vessar les seves cançons. Així fareu servir els mocadors per una cosa útil i no per dirigir-los contra el palco demanant la meva dimissió. [Laporta, Joan]
· Article de Polonia del 30.04.2008

1 comentari:

Anònim ha dit...

Som els millors!!