Es restaurarà la Capella del Roser
Amb la col·laboració de la Generalitat
S’invertiran 30.000 € per la restauració
de la Capella del Roser de Masquefa
de la Capella del Roser de Masquefa
15.000 € els aportarà la Generalitat

D’aquests 37 milions d’euros, la Generalitat i l’Administració de l’Estat, amb aportacions a càrrec de l’1% cultural, aportaran el 50% i l’altra meitat els bisbats i altres ens públics (locals o provincials) o privats (patrocinadors).

Caldrà estar atent a veure si aquests 30.000 € s’administren i es gasten correctament, amb total transparència i s’expliquen els comptes a tots els masquefins i als feligresos. Cal assenyalar que en els anys 1993, 1994 i 1995 moltes entitats de Masquefa i l’Associació d’Amics de la Capella del Roser van organitzar tota mena d’activitats per recollir diners per la restauració de la Capella del Roser, la quantitat de diners recollida fou força considerable, però fins ara no s’ha explicat que en van fer, on són o on van anar a parar tots aquests diners. No sabem si ara és faran servir per cobrir l’aportació dels altres 15.000 €. Seria el més raonable.
4 comentaris:
Això d’arreglar la Capella del Roser ja fa més de 15 anys que en parlen.
Segur que es gastaran els diners en un altre cosa.
L'església catòlica és una de les empreses més riques del mon, no entenc perquè els han de donar més diners i menys els diners que són de tots els ciutadans.
Els diners que la gent i les entitats van donar per arreglar la Capella del Roser ja estan tots gastats. No es van gastar en la capella, se’ls van gastar en altres coses.
A veure qui farà les obres.
Publica un comentari a l'entrada