diumenge, 23 de juliol del 2006

El carrer Montserrat no es tallarà

Carta d'un lector
CIU ha perdut els papers

Els de la plataforma "Volem el tren soterrat" aprofitant que estem en Festa Major han fet una manifestació reivindica- tiva, sembla que en principi només es tractava de llegir un manifest, al final i dirigits per membres de CIU han tallat la via i fet parar el tren quasi una hora.
El dirigents de la plataforma entre ells en Julià saben perfectament que el pas del carrer Montserrat no es tallarà, varen estar en una reunió amb l'administració en la que els hi varen confirmar. En lloc d’actuar amb responsabilitat i explicar a la gent com a quedat to plegat es dediquen a muntar manifestacions.
Ara ja es veu clar que els de CIU de Masquefa estan utilitzant la plataforma "Volem el tren soterrat" per fins particulars del seu partit polític "CIU".
Jo em pregunto, com es possible que en Julià, president de CIU a Masquefa, encapçali ara moviments d'aquest tipus quant en la seva època d'alcalde de la dictadura franquista va fer tot el possible per aniquilar una plataforma que va sorgir arrel de que l'administració volia suprimir el pas del carrilet per Masquefa, fins i tot va fer venir a 12 membres de la Guardia Civil per reprimir l'acció ciutadana.
Realment es patètic que aquests personatges s'aprofitin d'una acció ciutadana pels seus interessos polítics.
Toti

10 comentaris:

Anònim ha dit...

En relació al comentari publicat en aquesta pàgina i signat per un tal Toti voldria aclarir el següents extrems:

Primer.- Acusar als membres del partit polític de Convergència i Unió d’haver organitzat i dirigit la manifestació, és a més d’un acte d’irresponsabilitat una mentida a tots els ciutadans de Masquefa, la concentració la va organitzar la plataforma “ volem el tren soterrat” i ningú més.
El fet que entre els manifestants es poguessin trobar afiliats a Convergència i Unió no vol dir que la organitzessin i la dirigissin simplement exercien el seu dret constitucional a manifestar-se lliurement sigui quina sigui la seva ideologia política en contra d’una actuació municipal que consideren injusta i que perjudica els interessos de totes les persones que viuen a Masquefa.
També diu que els de CIU de Masquefa estan utilitzant la plataforma per a fins particulars del seu partit polític. Jo soc de la opinió que els membres de la plataforma “ volem el tren soterrat” son prou madurs i intel•ligents com per no deixar-se manipular ni utilitzar per ningú.

Segon.- En relació a el tall del carrer Montserrat està clar que la instal•lació d’una tanca implica un tall a la circulació, com a mínim en vehicle, digui-ho com vulgui però les tanques serveixen per tallar, limitar o prohibir la circulació així que si us plau no intenti confondre als ciutadans.

Tercer.- En aquest escrit també apareix el nom d’un alcalde de Masquefa de fa molts anys, si us plau, miri el calendari, miri l’any que apareix, estem al 2006, de debò es pensa que recordant fets d’altres èpoques no constitucionals pot desacreditar als actuals dirigents i membres d’un partit polític del qual no és pot posar en dubte que es planament democràtic i constitucional.

Anònim ha dit...

Si es cierto lo que dice este último comentario, como puede haber publicado un lector: "saben perfectament que el pas del carrer Montserrat no es tallarà, varen estar en una reunió amb l'administració en la que els hi varen confirmar"
Por favor ya etá bien de manipulaciones.
Cuando se publica algo que afecta a un tema tan importante, no hay que publicar frases como la antedicha, hay que limitarse a escribir literalmente el acuerdo al que se llego, la solución que se va a aplicar y no saltarse ni una coma. Si no se publica de nuevo indicando el acuerdo completo está claro que es un escrito manipulador con intereses políticos.
Por cierto cuando se publica algo que nombra personas y hay acusaciones de por medio, es recomendable identificarse, de lo contrario, cualquier lector un poco vivo ya sospecha que detrás también puede haber algún tipo de intereses.

Anònim ha dit...

Tot plegat DE PENA!.Si aixó es seriós, procurem no FER RIURE.

Anònim ha dit...

Lo que está muy claro és, que muro o no muro, habrá un corte de calle hecho del material que sea, que dejará aislado la parte sur y la norte y aunque haya visión directa el paso de vehículos será nulo.
Pero esto no lo explica nuestra alcaldesa, solo dice "no habrá muro". Lo que no hay es verguenza

Anònim ha dit...

Les persones que no estem arrenglerades amb ningú no en sabem res de res de tot això.
Ni la Generalitat, ni l’Ajuntament, ni la Plataforma ens han explicat les diverses propostes que s’han fet i estudiat, ni els pros i els contres de cada opció.
D’una manera o altre tots demanen adhesions cegues i això no hauria de ser així.
Només hi ha picabaralles que generen més confusió.
Fa uns anys la societat l’Alzinar organitzava debats i taules rodones d’aquesta mena de coses que passaven a Masquefa, ara no ho fa ningú i és una llàstima.

Anònim ha dit...

Es verdad de pena.

Anònim ha dit...

Metro del Baix Llobregat Aquestes obres formen part del projecte d’implantació de l’anomenat Metro comarcal del Bages i l’Anoia. Aquest servei garantirà el pas de trens que connectaran els ramals de Manresa i Igualada amb Martorell cada 20 minuts, per respondre tant a les necessitats de connexió amb Barcelona –un de cada tres combois anirà fins a la capital catalana– com de mobilitat intracomarcal. D’altra banda, en la implantació del Metro del Baix Llobregat, el DPTOP també ha impulsat les obres de desdoblament i soterrament de la línia d’FGC a Pallejà que actualment s’estan executant i que finalitzaran l’estiu de 2007 així com les obres pel desdoblament de via entre Martorell i Olesa. D’aquesta manera una vegada concloguin les obres, la doble via entre Barcelona i Olesa quedarà completa i culminarà la implantació del Metro del Baix Llobregat amb la qual cosa es podran millorar i regularitzar les freqüències. Supressió pas a nivell per a vehicles a Masquefa 1,6 MEUR D’altra banda, dins de la millora general de la mobilitat a la zona i, en concret, a la línia Llobregat-Anoia d’FGC, també s’han adjudicat les obres de supressió del pas a nivell per a vehicles a Masquefa, per 1,6 MEUR. Es preveu que les obres s’iniciïn el proper mes de setembre amb un termini d’execució de 9 mesos. Aquesta actuació permetrà que els vehicles que diàriament utilitzen aquesta via no hagin de passar per l’interior del municipi, ni s’hagin d’aturar per esperar el pas del tren. A partir d’ara, superaran l’obstacle de la via fèrria per mitjà d’una nova rotonda de 39 metres de diàmetre ubicada a la zona del pont existent sobre la línia d’FGC a l’alçada del CEIP Masquefa. La rotonda estarà ubicada en aquest punt ja que s’aprofitarà part de la infraestructura actual. L’obra adjudicada també inclou la construcció d’un nou vial de 275 metres de longitud en un nou accés que s’ubicarà a la zona sud-est del municipi. El nou vial passarà per sobre la via en el lloc del fals túnel existent en aquest punt. Actualment, no hi havia cap tipus d’accés en aquesta part del municipi. El vial es construirà sobre un terraplè i tindrà dos carrils i voreres laterals de 3 metres d’amplada que connectarà el carrer del Virolai, al costat nord de la via, amb la cruïlla del passeig de la Via i carrer de Picasso, al costat sud. Pel que fa al pas a nivell actual del carrer de Montserrat, serà substituït per un pas a nivell exclusiu per a vianants amb baranes per tal de no permetre el pas de vehicles. L’actuació també preveu obres complementàries com el drenatge de les aigües a la zona de confluència del passeig de la Via amb els carrers de Santa Clara i de Joan Miró.

font:http://premsa.gencat.net/wai/1008.22760.html

Anònim ha dit...

Esto está mucho más claro ahora.
En una primera apreciación, considero que no conviene rechazar o poner trabas a esta solución por varios motivos:
Se descongestiona el tráfico en la zona central y se deriva hacia la periferia, lo cual incrementa la calidad de vida, menos ruido , menos peligros, etc.
Dado que no se interrumpe el tránsito de vehiculos, para los viandantes también es una mejora, puesto que la gente es más sociable si no hay vehiculos por medio, aparte de que se puede hablar a un nivel sonoro mucho más reducido.
Las rotondas en los extremos permitirán llegar y salir con mayor facilidad.
Como inconvenientes sobre todo en el tema de seguridad, que es el más importante, está que se producirá un incremento de tránsito de vehiculos en los extremos que es donde más niños puede haber jugando y donde está la escuela ??. Otro es que algunas calles no están adecuadas para que les llegue todo el tránsito de la zona y desemboque de ellas y dado que suele haber bastantes vehiculos aparcados el conducir por ellas es mucho más peligroso.

Creo que implantar está solución no está mal, si a ello añadimos que, habrá una frecuencia de trenes mucho mayor es muy probable que en pocos años volvamos a hablar del tema y entonces si que consigamos soterrar el tren.
En otras palabra: si lo que te dan no es malo, cogelo, mañana puedes conseguir algo mejor (sobretodo teniendo en cuenta que si la solucione no es aceptable, habrá que corregirla en el futuo).

Anònim ha dit...

Apreciat toti, miri senyor, soc un vilatà que he estat desenganyat tant amb un partit com amb una altre mentres estaven al poder, amb considero amb aquest tema imparcial i per tant amb dret a replicar-lo, de totes maneres mentres escric aquestes ratlles considero que no val la pena encendre més aquest foc d'aquest escrit llastimós que ha fet, pero m'ha encés tant que crec que amb les acusacions que fa i tal com s'ha dit aquí hauria de donar la cara. A part de donar suport a la plataforma, esclar, criticar ho sabem fer tots, un consell, una altre vegada que acusi algú dongui la cara si us plau. Afortunadament per a mi, crec saber qui es vostè i crec que es la persona menys adient per escriure aquí. I fins aquí puc parlar. Internet no te limits, la plataforma tampoc. Anims!!!

Anònim ha dit...

En un comentari sem demana que doni la cara pero el que la fet es "Anonim".
Sou lliures de pensar el que volgueu i d'opinar el que us dongui la gana, peró la realitat només es una:
El carrer Montserrat no es tallarà per ningú.
Aixó els dirigents de la plataforma ja ho saben fa molts dies, a partir d'aquí pense.ho el que volgue.ho.
Ja per acabar només em queda dir que utilitzar a l'Esglesia per aquest afer es realment vergonyós, qui te tal confiança per demànar al capellà que va oficiar la misa d'aquell dia per que digues en el sermó " tranquils que els que vagin a tallar la via tenen temps" o quelcom semblam ?.
Vosaltres mateixos.